Corinne on tour

Corinne reser just nu world wide för olika uppdrag.
Förra veckan var hon i Ryssland och Azerbajdzjan.
Idag var hon tillbaka på salongen så vi passade på att ställa några frågor om
vad hon hade gjort den senaste veckan.

Vad gjorde du i Baku/Azerbajdzjan?
Jag var där med Oriflame.
Vi gjorde Tv & tidnings intervjuer, och scenjobb för deras konsulter om nyheter och trender.

Har du någon rolig story att dela med dig från din vistelse i Baku?
Det har varit en otrolig upplevelse att få se den här delen av världen.
Jag blev väldigt positivt överasskad.
Tog en morgonpromenad utmed strandpromenaden
och fick verkligen en kick av det jag såg.
Som vanligt sa tar teamet från Oriflame väldigt bra hand om mig. 
Vi hade en härlig lunch med lite sightseeing i Gamla stan
efter att vi hade jobbat klart för dagen.
Fördrinken och middagen var fantastisk.
Efter det så åkte vi till en supercool jazzclub!
Där minglade vi med alla ITPeoples inom modebranchen i Baku,
president crew från Serbien och lokala artister m fl i en gammal teater
som dom hade renoverat till en internationell clublokal.
Tänk vintage, moulin rouge, massa ljuskandelabrar och högt högt i tak.


Ni åkte vidare till Omsk/Ryssland. Vad gjorde ni där?
Hela turnèn hade samma syfte. Att lansera och informera om Oriflames nya stylingprodukter.

Vad är din huvudsakliga uppgift när du är ute på turnèerna?
Att vara med att satta Oriflames produkter på marknaden.
Träffa deras återförsäljare, svara på frågor, prata med press, ja... allt det som en spokesperson ska göra.
Det är ungefär samma upplägg varje gång,
men kan variera lite beroende på vart i världen vi är.

I helgen som var så åkte jag tillbaka till Moskva. Det var GRYMT!
I fredags så hade vi många intervjuer
och i lördags så "uppträdde" jag i en stadium med 3000 pers i publiken!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0