MATRIX-Inspiration Night Unplugged

Den här hösten så går jag (Therese F) och Emma en traineeutbildning för Matrix. När utbildningen är slut så är tanken att vi ska börja frilansa som färgtekniker. Utbildningen innebär väldigt mycket plugg rent teoretiskt samt assistera tekniker ute på visningar runt om i Sverige under hösten.

Igår var jag ute på min första visning. Jag var i Nyköping och assisterade fantastiska Ivan Lukic under en Inspiration Night Unplugged. Varje år så släpper Matrix en kollektion som man utgår ifrån när man gör visningar. I år heter kollektion Pure Alert och du kan se ett smakprov på den HÄR.
Här kommer lite bilder på våra modeller som vi hade under kvällen kvällen.












Haha! Hur lik var inte vår modell Bella den riktiga "modellen"?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0