Kick Off!

Idag har hela teamet varit på en otroligt inspirerande kick off!
Vi började med att samlas i Lòrealstudion för mingel, vin och tilltugg och en rad presentationer från bl a Corinne.
Vi fick ta del av nyheter som kommer beröra salongen både i höst och i början på nästa år.
Önskar att jag kunde få dela med mig av det jag har fått höra ikväll. Men än så länge så är mina läppar förseglade. Allt jag kan säga att vi har mycket roliga saker att se fram emot!

Men allt är inte spikat till 100%. Så för att alla skulle få sin röst hörd delade vi in oss i grupper och hade workshops. Alla grupper kom med grymma inputs och det bjöds på många härliga skratt.

Corinne & Friends är världens bästa team!

Efter en lång, intensiv eftermiddag så tog vi taxi till B.A.R för en välförtjänt middag.


We are Corinne & Friends!


Corinne & Pierre









Kvällens fina Lina


Johanna




Workshops


Dinner at B.A.R!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0